I’ve been expecting you

E sooooare. Așa v-am promis în postul trecut că o să ne reîntâlnim pe-un soare atât de blând și iubitor… încât nu ne rămâne decât să ne încărcăm de energie și bună dispoziție. Hit the fav song și hai să vă mai povestesc câte ceva❤

IMG_2549 copy

KHAKI este, de departe, una din culorile preferate, pentru sezonul ăsta. Anul trecut pe vremea asta, îmi amintesc că se purta imprimeul army, iar acum khaki, care e atât de fresh, se potrivește ciocolatiului din păr, se îmbină armonios cu pielea albă și cu ochii mei căprui/verzui care fură inima oricui :)).

Geaca din imagini este o nebunie de gecuță pe care am găsit-o cu Alex la un sehash de prin zona Muncii și care a costat un chilipir. Într-o condițieee foarte bună, cum am eu noroc să găsesc hăinuțele de fiecare dată. Ei bine, după sufletul omului haha. Geaca  e de băieți și de aia îmi place și mai mult. Pe lângă asta, are pe dedesubt, o geacă detașabilă din blăniță artificială. Largă, lungă, cu glugă și blană, khaki. Ce-ți poți dori mai mult de la o așa geacă?! Poate o pușcă de vânătoare :))

Rochia cu două benzi negre pe lateral care-ți dă impresia de talie mai mică, e deosebit de drăguță. Îmi place că are lungimea, nici prea prea, nici foarte foarte, exact cât trebe și cum trebe. Am găsit-o într-un depozit  de haine, acum vreo 3 luni, și încă de pe atunci am vrut să o port, dar n-am găsit combinația ideală. O aștepta pe cea de sus😀.

Ei bine, odată ce s-au întâlnit, a fost dragoste la prima vedere în oglindă. Îmi plăcea ce vedeam. Mi-am pus o piesă ritmată să-mi intru-n stare, să-mi completez ținuta cu diverse accesorii, m-am încălțat cu iubiții mei Dr. Martens și am purces spre locuri de demult neumblate…

Locație Muzeul Țăranului Român

Photo credit ALEX BENGA

I’ve been expecting you…spring

hype.jpg

hypeupyourday.jpg

huyd20.jpg

huyd4.jpg

huyd10.jpg

huyd17.jpg

huyd16.jpg

huyd11.jpg

hypeupyourday2.jpg

huyd8.jpg

huyd19.jpg

hypeupyourday1.jpg

huyd14.jpg

huyd7.jpg

Lookbook pic

lookbook.jpg

OUTFIT ITEMS

Khaki Jacket VINTAGE STORE

Overknee Socks H&M

Dress MAX MARA

Necklace H&M

Beloved Boots DR. MARTENS

Untitled-2

10146782_815800518436171_949377955_o 10147001_815800125102877_1509804231_o 10147588_815800585102831_1364908952_o

You can follow Cristina’s amazing artworks, here. Follow & support her work.

Thanks Cristina for sharing your creativity with me and my hypers!!!❤

Stay happy, humble and creative, hypers. One love🙂

3 thoughts on “I’ve been expecting you

  1. Helllllo!

    Te deranjeaza colega de camin de vizavi din anul 1! Hoooohoo a fost demult (Raluca). Imi place site-ul tau, ai evoluat f frumos. Semeni cu “micuta Picasso”!:P

    • Heeey!!! Nu mi mai amintesc nimic din perioada caminului :)) dar ma bucur ca iti place si ca ma urmaresti. Poate m ai putea ajuta cu o poza, cu memoria vizuala stau mai bine. Anyway, mersi de aprecieri ❤️❤️❤️ te puuup

Leave a Reply

