I’m addicted to dark chocolate

Hello gurls!

Deja nu mai are rost să fac nicio introducere cu privire la plăcerea mea de a-mi schimba nuanţa părului, acest subiect fiind deja elaborat în posturile trecute. Şi cum nicio hotărâre de acest gen nu a fost luată în cel mai serios mod, aşa s-a întâmplat şi de data asta. Stăteam cu Alex, în sufragerie, tolăniţi pe canapea şi discutând de una alta. Mă uitam pe pereţi de fapt ;)). Ne hilizeam şi vorbeam despre istorie (lately, ne-am uitat la tot felul de documentare despre Bucegi şi alte ciudăţenii interesante din lumea asta :D). Off topic, Alex îmi spune “Cred că ţi-ar sta bine ciocolatie”. Ciocolatieee!!! M-am văzut cu ochii minţii :)) şi mi-am zis că ăsta e momentul să renunţ la culori (deocamdată) şi să aleg o nuanţă naturală, foarte apropiată de nuanţa mea. Îmi era dor de asta, să port o nuanţă naturală, mai ales că am şi părul scurt, merita încercat. Şi-mi place taree mult ce a ieşit. Dark brown e sweet, o culoare perfectă pentru iarnă (cât a mai rămas din ea:D), perfectă după o perioadă de intense decolorări… and hell yeah, I’m addicted to dark/brown/white/whatever chocolate too :))

blog
IMG_7853

IMG_7858
IMG_7852
IMG_7854

Stay happy, humble and creative, hypers! One love

You can follow me on Insta, hereeee

Kisses

Leave a Reply

