You gotta love those nerdy looks

First, you better change the frequency…for warmly days❤

http://nicecream.fm

Într-o atmosferă caldă și nice ca o cremă de ciocolată, vă povestesc povestea “Cum am dat, din nou, după luni de sigurătate, din greșeală, făcând curat prin casă, de…

11 copy

…ochelarii mei NERD!!”. Ei bine, da! Atât de lung e titlul, pe cât de mult timp am căutat ochelarii vieții :)). Și mi s-a părut amuzantă situația, având în vedere că sunt sigură că și voi ați trecut măcar odată-n viață, până acum, într-una similară, în care v-ați “organizat” atât de bine toate lucrurile din casă (fiecare lucrușor , având locușorul lui), atât de bine, încât nici că le mai găsești.

Cum i-am găsit și ce s-a întâmplat de fapt?! Ei bine, povestea pe scurt: “Atât de mult i-am purtat în anul 2012-2013, astfel încât ajunsesem să am o colecție impresionantă, cu rame în diferite culori turbate dar și cu imprimeuri, cu sau fără lentilă… o nebunie. După, a venit perioada aia în care am început să-i văd peste tot, în metrou, la țară, în casă, la Piatra, afară, în clipuri, în poze, erau pesteee toot, mai ales genul ăla RayBan, de avea toată planeta (:))). Așa că, după ce mi-am dat seama că e invazie, m-am hotărât să nu-i mai port, deși erau fresh, cu rame diferite, vintage, culese de prin tot felul de magazinașe. You know. Sentimentul ăla de sațietate. Aia a fost! I-am strâns pe toți și i-am pus într-o cutie cu lacăt și cutia am pus-o cât mai bine sub pat, cât mai departe de mine, să nu-i mai văd, să nu fiu tentată să-i port. Între timp, m-am domolit, am făcut și curat sub pat, am recuperat cutia și i-am găsit așa cum îi lăsasem colorați și dornici să iasă la lumină…”

Happy glasses are happy, mai ales perechea asta cu ramele negre, mai mari, dă un freshness ținutei. Thumbs up the nerdy looks!

blog

blog3blog5

blog4 blog7 blog2

Lookbook Pic

34

OUTFIT ITMES

Lycra Blue Leggings ACCESSORIZE

Glasses H&M

Pullover VINTAGE STORE

Socks H&M

Boots DR. MARTENS

Photo credit: ALEX BENGA

*Alex și-a făcut logoooo!Yeeey.  A și publicat câteva din cele mai reușite poze, pe care mi le-a făcut de când suntem împreună. Take a look and support him, he’s a creative guy😛

And noooow, ladies and gents, Cristina Codreanu & her amazing fashion illustrations

1736991_791688704180686_1554955968_o

1617234_791688710847352_39082860_o

Ce-mi place când mă surprinde atât de nice, Cristina! De fiecare dată, îi trimit pozele, nu o direcționez spre nimic, ea singură își face “filmele” creative și armonizează frumos compoziția. Me love it a looot!<3

Follow her, support her and share her work, here.

One love hypers

3 thoughts on “You gotta love those nerdy looks

Leave a Reply

