FLOWERING

Hello my crazy hypers!

Iubesc imprimeurile. De tot felul. De toate culorile. Florale, geometrice, asimetrice, cu influențe din toate istoriile, națiile, animalice. Îmi place să le văd și la bărbați. Îmi amintesc că m-am îndrăgostit iremediabil de imprimeuri de când am urmărit serialul Fresh Prince of Bell Air. De atunci în orice magazin, mai ales SH uri, mă uit după cât mai multă coloriciune și imprimeuri cât mai dubioaseee. Cum a fost și cu geaca asta. Recunosc că nu am ochit-o eu în second-ul în care merg de obicei, ci Alex (mersiiii <3) și când mi-a arătat-o, am încremenit, cam așa arătam și după ce am luat-o în mână, așa. Ei bine! Da! A fost dragoste la prima vedere. La a 2-a vedere, mi-am dat seama cum arăta de fapt, de tiparul ei, de faptul că e bomber jacket, așa de vintage și coool. E de la Lili Mercredi, o firmă de haine din Franța, am găsit-o pe net, dar se pare că nu mai e așa de activă, la ce haine am văzut că sunt aici😀. Ce mai contează, dacă a făcut o piesă atât de tare cum e geaca asta. O am deja de un an și o iubesc ca în prima zi. Hihihi

BeFunky_null_1xxcc.jpgBeFunky_bbbnull_1.jpgBeFunky_null_c1.jpgBeFunky_vvnull_1.jpgBeFunky_ccnull_1.jpgBeFunky_null_1vv.jpgBeFunky_null_1ff.jpgBeFunky_tnull_1.jpgBeFunky_nucll_1.jpg

Lookbook pic

BeFunky_null_1.jpg

OOUTFIT ITEMS

Bomber Flower Jacket: LILI MERCREDI

Black Shirt: TOPSHOP

Black Tights: H&M

Black Faux Leather Shorts: Max Mara

Boots: Dr. Martens

Beautiful Necklace: H&M

Earrings: H&M

Photo Credit: ALEX BENGA

Stay hyped, hypers!❤

3 thoughts on “FLOWERING

Leave a Reply

