2013 in review

20132

photo (2)

Ahhh…când ai trecut aşa repede?! Parcă ieri începeam cu aplomb anul 2013, spunând în gura mare “Anul ăsta e al meu!”, mai ales că, pe lângă faptul că nr. 13 este unul din numerele mele, m-am şi născut pe 13… mă rog, se-nţelege analogia. Ceea ce mă sperie e faptul că a trecut parcă prea repede. Mai aveam planuri pe 2013, proiecte pe care le-am început cu o ambiţie şi atitudine de învingătoare şi m-am trezit că nu le-am continuat şi nici terminat. Dar azi e ultima zi din acest minunat an, anul în care am învăţat să gândesc diferit, să fiu mai pozitivă, mai încrezătoare, mai recunoscătoare, mai optimistă, mai energică.  De aceea nu e timp pentru plângeri, scuze şi alte energii “nasoale” care strică bunul vibe.🙂

Dacă mai arunc o privire înapoi, constat cu bucurie că m-am îmbogăţit! Nu de bani, aur, maşini, case sau alte chestii materiale, ci spiritual. Am învăţat să-mi depăşesc limitele, fricile şi temerile. Am învăţat să fac mai mult lucruri care-mi plac, să fiu mai bună, mai blândă (deşi mai am mici scăpări), să fiu mai curajoasă şi să înfrunt orice situaţie, să-mi petrec timpul alături de oameni pozitivi şi productivi, să învăţ în fiecare zi câte ceva nou, să mă bag în priză de câte ori aveam impresia că “pic” în nostalgii şi alte griji inutile, lucruri pe care înainte le puneam pe piedestal, iar acum sunt undeva departe…de mine🙂. Chiar a fost anul meu. Anul în care am transformat toate gândurile negre în gânduri frumoase, anul în care am considerat micile eşecuri, noi oportunităţi, anul în care am învăţat să mă cunosc mai bine, anul care m-a trezit la viaţă :D!

Untitled-1

Mulţumesc cititorilor mei, celor pe care i-am inspirat cu posturile mele, pe care i-am stârnit, pe care i-am bucurat. Mulţumesc familiei mele pentru că mi-a fost alături la fel de caldă şi iubitoare. Mulţumesc vieţii că mi-a pus în cale un suflet magnific, plin de iubire şi înţelegere, persoana care mi-a schimbat viaţa, care m-a ajutat să înţeleg mai bine tot ce mă înconjoară, care vibrează pe aceleaşi frecvenţe cu mine, care are tot ce eu nu am şi alături de care construiesc zi de zi! Sunt recunoscătoare!❤

Îmi doresc multe pe 2014 şi ştiu că se vor îndeplini, dacă mi le voi dori cu adevărat. Dar până la anul…mai e o zi (vorba aia :))) şi vreau să o trăiesc aşa cum se cuvine. Pentru că un alt lucru pe care l-am învăţat în 2013 e să trăiesc prezentul…So, vă invit să vizionaţi schimbările prin care am trecut anul acesta, plină de curaj şi atitudine.

january

1.january

february

2.february

Untitled-1

3.march

april

4.april

may

5.may

june

6.june

july

7.july

august

8.august

september

9.september

october

10.october

november

11.november

december

12.december

Vă îmbrăţişez cu drag hypers şi vă doresc un an cât se poate de minunaaat!!!

Ne vedem la anu’ la fel de fresh şi happy! Yeeeey! La mulţi aaani!

La mulţi aaaani fratele meeeu, Valii! Să-mi trăieşti o mie de ani :):)

PS: Până la anu’, vă invit pe paginile mele de facebook şi instagram, pentru a fi la curent cu viaţa mea, în imagini.🙂

Leave a Reply

