Il Passo Shoot

Hello gurls!

Sper că aţi petrecut Crăciunul în compania persoanelor pe care le iubiţi şi v-aţi relaxat la fix pentru petrecerea de revelion.🙂

Printre sărbători, cumpărături şi relax, am realizat şi shootingul Il Passo de care vă ziceam aici şi într-un final am reuşit să selectez pozele making of, pe care mi le-a făcut Alex. Thaaaanksy

Take a quick look❤

blog1 blog3 blog4 blog6 blog7 blog8blog2

Lookbook pic

Untitled-sx

OUTFIT ITMES

Black Midi Dress – MAX MARA

Faux Fur Vest – VINTAGE STORE

Black Faux Leather Leggings – H&M

Black Boots – IL PASSO

Black Purse – IL PASSO

Hat – VINTAGE STORE

Photo credit: ALEX BENGA

În urma şedinţei photo de care vă povesteam săptămâna trecută, am ales poza de mai jos în vederea prelungirii concursului. Astfel, dintre cei 5 câştigători, cine are cele mai multe like-uri, câştigă o geantă Il Passo. If you want to like me, you can do it riiight here: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=584833204903549&set=a.584832631570273.1073741859.186067658113441&type=1&theater

1525385_584833204903549_311149518_n

Photo Credit: Eduard Măriuţ

UPDATE: New photos from Eduard / Thanks a lot

8 9IMG_8886 14

Thanks a lot for your support! HUGS & KISSES

6 thoughts on “Il Passo Shoot

    • heeey! thanksy Mada…sa stii ca nu mai stiu de unde le-am luat. Palaria e a unei prietene, luata de printr-un SH din Slobozia :)) iar vesta e dintr-un SH din Piatra Neamt. Weird, I know! :))

      • Si eu mi-am zis sa frecventez SH-urile, dar inca nu am inceput :)). Ai ceva sugestii, atat in Piatra, cat si in Bucuresti? (eu sunt din Piatra, dar sunt momentan locuiesc la Bucuresti)

  1. Pai prin Bucuresti sunt f muulte, incepand cu zona Iancului, Obor pana in Drumul Taberei…si prin Piatra sunt cateva, dar cand am fost ultima data nu am gasit chestii atat de tari. In Bucuresti suuunt multe si au toate nebuniile😀

Leave a Reply

