Winterish

Gata! A venit iarna. Mă rog, ba e frig, ba e mai puțin frig. Un lucru e cert. Nu mai e cald! În ideea de vă inspira, sâmbătă, am ieșit cu Alex să ne distrăm, printre altele, să ne pozăm și să ne bucurăm de vremea însorită din București. Mi-era dor de puțin soare cu dinți. Razele și-au făcut datoria și ne-au încărcat la maaaxim. Da da, știu. Mi-e dor de vară. Nu eram genul de persoană “friguroasă”, însă, iarna asta (care abia a început -> my sad voice) m-a dat peste caaap. Simt frigul până în măduva oaselor, oricât de gros îmbrăcată aș fi. Dar ce-s cu atâtea plângeri?! :))

Ținând sau neținând cont de tendințe, îmi plac f mult căciulile rusești. Pe lângă faptul că sunt călduroase, mă avantajează, mai ales acum că am părul scurt, iar cu bretonelul care-mi iese îndrăzneț pe-afară, mi se pare că arată f cool. Am împrumutat cămașa cu imprimeu aztec de la Alex (curiosity question: de când n-ai mai împrumutat cămașa de la prietenul tău?! hihihi), care e f largă, așa cum nu-i place mamei mele :)). De mică am avut un stil aparte, masculin, deși după cum ziceam în celelalte posturi d-ale mele, stilul meu a trecut și încă trece printr-o etapă de maturizare. Învăț în fiecare zi. Evoluez în fiecare moment. Și cred că cel mai important lucru e să te bucuri de viață cât mai mult. Sooo, asta am făcut și noi, Alex făcându-mi niște poze f tari, pe care vă invit să le vedeți mai jooos.🙂

blog blog1 blog2 blog3 blog4 blog6 blog7 blog8 blog9 blog10 blog11 blog12blog14blog15

OUTFIT ITEMS

Aztec Shirt – H&M

Leather Vest – Free Soul

Brown Leggings – H&M

Leather Boots – Vintage Store

Russian Hat – H&M

Accessories – H&M

Vă povesteam de Yelllow, despre shootingul pe care le-am pus la cale împreună cu Alexander Lupascu din Sibiu, un shooting colorat, nebun, altfel, scrie aici despre asta. A apărut deja prima poză din cadrul acestei ședințe, celelalte urmând să apară în revista Sunete, pe 21  decembrie. Drept urmare, pozele making of pe care le-am făcut, le voi posta după ce apare revista. De azi, îi puteți găsi pe ituneees.

1483785_10152073686943390_925475292_o

Până data viitoare, keep the positive attitude. Life is great! :):):)

PS: Ieri am fost la mare. Reeeeevin cu poze/new post on blog later❤

Leave a Reply

