Il Passo Contest

Hello gurls!

Înainte de a citi, click plaaay

“Hey, I put some new shoes on,
And suddenly everything is right” La la la

Sunt mega happy că am câștigat concursul Il Passo Pantofi (vezi aici facebook-ul lor). Dau rewind și vă amintesc că în urmă cu câteva săptămâni, Silvia și Raluca de la Bucharest Style au plecat la vânătoare de fashionishti. Și cum era o frumoasă zi de sâmbătă, am ieșit la un Cinnabon, în Afi (care btw, au nișteee gogoșele cu scorțișoară și tot felul de creme, supeeer delicioase). Să revin!😀 Cum mă plimbam eu, fetili m-au ochit și mi-au făcut o poză, simțindu-se inspirate de ținuta mea. All black outfit with my awesome chess print top și telefonul învelit în husa happy de la H&M.

7700_574349815951888_527389488_n

Cu o atitudine happy și zâmbind cu gura până la urechi, cu un outfit lejer de plimbărică, se pare că l-am convins pe Alin Gălățescu și am câștigaaat o pereche de pantofi Il Passo, la alegere + o ședință photo cu o ținută reprezentativă, care să includă și perechea nouă de papucei.❤

Astăzi, am reușit să ajung la ei, la magazin să-mi aleg perechea de pantofi. Deși a fost ușor dificil, oscilam între Silver Stiletto și Black Boots, am ales până la urmă botinele din piele întoarsă, cu tocul de 12, perfecți pentru acest sezon și mai ales, o alegere potrivită pentru stilul meu vestimentar sporty chic. Abia aștept săptămâna asta să facem ședința photo. Aaa…mai sunt încă 5 câștigători. Dar în funcție de câte like-uri va primi pe facebook la poza cu pantofii aleși, câștigătorul va primi o geantă Il Passo. Can’t wait to wear them!

IMG_5221

Revin cu pozele de la ședința photo. Deja am niște filme, implicit ținute pentru acest shooting. I feel very inspired! Wish me luck!

Kiss everyone😀

Leave a Reply

