Turquoise Time

Salutareee guuurls!🙂

I’m happy cuz I’m turcrazy :)). De vreo 2 săptămâni, mi s-a pus pata pe turquoise. Păr turquoise, cumva culoarea oceanului. I-am “trântit” lui Cici ideea. Și-a scos agenda, a programat ziua, ne-am înțeles la ce oră să se-ntâmple nebunia și iatăăă! Am schimbat culoarea părului dar și tunsoarea propriu-zisă. Da. M-am tuns scuuurt, chiar băiețește. Îmi place și varianta asta de Gina🙂. O “adolescentă” curajoasă, imprevizibilă, care iubește schimbarea, viața, culorile, oamenii faini. That’s me!🙂

IMG_5391 IMG_5424 editIMG_5399IMG_5413IMG_5431IMG_5417 IMG_5392

OUTFIT ITEMS

FAUX LEATHER SHORTS: Max Mara

CROP SWEATER: Vintage Store

BLACK TIGHTS: H&M

OVER KNEE BOOTS: Liu Jo

GOLD EARRINGS: H&M

GOLD RINGS: H&M

PHOTOGRAPHER: ALEX BENGA

PS: Revin cu update-ul postului YELLLOW SHOOT, cât de curând / Filmăm genericul noului seriaaaaal, cu Alex Benga și Cercel Lazăr (excited voice)!

STAY FRESH N CRAZY!🙂

4 thoughts on “Turquoise Time

Leave a Reply

