Sweet Sweater

2.1 3.1 4 5 6 7 8 9 10 11 12.1 12 13 14.1 14 15 16 17

sdad

Hype up your day with… aşa începeau toate posturile mele vechi. Te puteai prinde uşor la ce mă refer. Un fel de “Fă-ţi ziua exagerat de frumoasă cu ceva…”, asta şi conform urban dictionary. Acum, de când nu mai scriu asta şi întrebându-mă mai multă lume, cam ce înseamnă “hype up your day”…vin şi cu definiţia personală. Blogul ăsta e un fel de descărcare pozitivă prin intermediul scrisului, a pozelor, video-urilor, inspiraţie, poveşti personale şi pozitive, “hype-ul aka freshness-ul” ăla de care are toată lumea nevoie,  experienţe de viaţă, idei care prind contur zi de zi, mici plăceri zilnice, toate acestea făcând parte din viaţa mea!🙂

Astăzi, plini de energie, am plecat în plimbări şi-am găsit un loc minunat unde ne-am şi oprit să facem poze. Faine zic eu! Pe undeva pe lângă IKEA. Pe lângă asta, culorile toamnei sunt magnifice. Galbenul şi cărămiziul sunt nişte culori atât de expresive-n fotografii, fiecare poză cu fundal galben arată ca un tablou de toamnă.🙂 Plus outfit-ul de azi mi-a plăcuuut foarte mult. Sunt fană bluzoane largi, cât mai largi, în combinaţie cu o pereche de leggings sau skinny jeans, sau ce am ales eu, dresuri de la H&M, subţirei, 20 den. Şi împletitura mi s-a părut în film, poate o să fac un tutorial despre asta, pentru fetili tunse scurt!!!🙂

So, ce-am purtat ajourd`hui?

BEIGE SWEATER – Vintage Store XtraLarge

BLACK SOCKS – H&M

RING – Only

GOLD NECKLACE – H&M

BLACK BOOTS – Dr. Martens

Photo credit: Alex Benga

HYPE UP YOUR DAY WITH THE RIGHT ATTITUDE! Vă pup pup fashionist

Don’t forget to follow me on insta heereee, facebook hereee, lookbook heeeree, tumblr hereee şi gataaa! :))

3 thoughts on “Sweet Sweater

Leave a Reply

