ENJOYING MY GAME!

Hellooo gagiciii!!

Am lipsit din peisaj o perioadă, asta pentru că m-am implicat în diverse activităţi, printre care o emisiune tv care o să apară prin decembrie😀, un nou job, gen part time, editor video for some tv show😀 şi un nou proieeeect, pe care o să-l realizez cu Alex Benga si Lazăr Cercel…uuuhhhh, abia aşteeept să vă arăt despre ce e vorba!!!

Până una alta, n-am stat degeaba…m-am îmbrăcat fain în fiecare zi, aşa cum îmi place :)). Şi dacă tot am fost gigea, m-am pozat cu unul din outfit-uri, să vă arăt şi vouă ce hăinuţe-mi plac lately.

Chicago Bulls shirt. O piesă care nu ar trebui să lipsească din garderoba niciunei fashioniste, după părerea mea. E unul din maieurile alea pe care-l ai de ani de zile şi care niciodată nu o să intre în vreun con de umbră. E în dulap, cu o lumină de reflector pe el, tot timpul!!!

BeFunky_IMG_4872.jpg

Black long jacket. Iubesc sacoul meu lung, negru. E fantastic! L-am găsit într-un SH, am dat vreo 30 de lei pe el şi a reuşit să mă cucerească. Devine, un fel de jacheta toamnei, în sensul că îmi vine să-l port de fiecare dată cu orice, fie cu tenişi Converse, clasici, fie cu platforme. PS: O să începem şi producţia pentru Y O U, şi o să facem sacouri fooooarte tari, cu croiuri mai speciale, dar şi cu nişte imprimeuri…moamă! Abia aştept să reintrăm în producţie, am pregătit câteva piese foarteeee tari.

BeFunky_IMG_4899.jpg

BeFunky_IMG_4920.jpg

BeFunky_IMG_4861.jpg

BeFunky_IMG_4873.jpg

BeFunky_IMG_4820.jpg

BeFunky_IMG_4ds880

BeFunky_IMG_4877.jpg

Am reuşit azi să pozăm câteva noi hăinuţe, pentru VINTAGEENA SHOP. Sunt cam ultimele mai subţirele, urmând cele de toamnă!🙂 Stai ON my blog şi mâine o să le postez. Sunt foarteee drăgălaşeee!❤

Acestea fiind spuse, ne vedem pe facebook , ne vedem pe instagram, mă găsiţi pe lookbook şi în curând şi pe youtubeee!!! Yeeey…:D

Vă mega puup şi îmbrăţişez! Până data viitoare, vă las o piesă foarte drăgălaşă, cu care să vă începeţi o zi de luni cum se cuvine :):

Şi ca să termin postul aşa cum v-am obişnuit, vă las un mic mesaj motivaţional, inspirat de la Michael Jordan… “Enjoy the game!”…everytime!!! :):)

13 thoughts on “ENJOYING MY GAME!

Leave a Reply

