iNSPIRE & be iNSPIRED

Hello happy people!🙂

Play this and read after:

Sâmbătă dimineaţă.

Ne facem micul dejun. Pregătim ţinutele pentru noua rundă VINTAGEENA SHOP. Mobilizez echipa, Alex Be şi Alex Mi :)) şi purcedem către locaţie. Am făcut câteva poze foarte tari pe care abia aştept să le postez luni seară + hăinuţele noi, tari, ce vor fi disponibile în shop.

După ce ne-am pozat, am trecut pe la o bună prietenă, Moreli. (o găsiţi aici). E pictoriţă.

foto (21)

Ne-a primit cu un zâmbet larg pe faţă şi nu puteam să nu imortalizez momentul.🙂

Bun…Când am ajuns, era cu pânza albă pregătită pe masa de lucru, urmând să înceapă o nouă lucrare. O întreb ce o să facă. Nici ea nu ştia încă, dar ştia că-i va ieşi bine. E talentată şi fericită pentru că face ce îi place şi îi iese foarte bine!!.

Îmi plac persoanele care au pasiuni şi care, indiferent de cât de greu le este, nu renunţă la ceea ce îi fac cu adevărat fericiţi. Moreli e una din ele.

Cât am stat de vorbă despre ultimele tablouri pe care le-a făcut, am tras cu ochiul la ce era pe acolo. Un studio mic, primitor, un mediu motivaţional, perfect pentru ea şi tablourile ei.

562344_615542751831948_1401297131_n

BeFunky_IMG_3322.jpg

BeFunky_IMG_3332.jpg

BeFunky_IMG_3380.jpg

Recunosc că până acum nu am mai vizitat un studio de pictură, dar e minunat să vezi o singură persoană înconjurată de multă culoare, propriile gânduri, poveşti transpuse pe o pânză, mirosul înţepător dar plăcut de ulei, o atmosferă faină asemenea ei, muzică şi energie pozitivă.

Îmi spune: “De fiecare dată când pictez, ascult muzică şi ma opresc din când în când să dansez. Mă inspiră ce fac, mă face să mă simt fericită.”. Îmi povestea Moreli, în timp ce picta la un tablou.

BeFunky_null_1kkdc.jpg

O inspiră orice, de la muzică, natură, momente din viaţa de zi cu zi, stări de moment, alţi artişti… Fiind într-un studio de pictură, primul gând a fost să-i pozez arta. Multe din tablouri sunt scoase la vânzare, le găsiţi pe aici pe facebook.

IMG_3187

Plină de inspiraţie, m-am pozat cu “Nina Simone”🙂

BeFunky_null_3cx.jpg

BeFunky_IMG_3346.jpg

BeFunky_IMG_3334.jpg

BeFunky_IMG_3344.jpg

Îmi plac tablourile ei. Au un stil unic. Fie portretele, fie peisajele, toate sunt parcă desprinse din acelaşi film, filmul lui Moreli🙂.

BeFunky_IMG_3340.jpg

BeFunky_IMG_3337.jpg

BeFunky_IMG_3339.jpg

Au trecut abia 2 ore de când suntem la Moreli şi ea deja îşi scrie semnătura pe noua lucrare, gata să fie trecută în portofoliul personal, precum şi scoasă spre vânzare. E munca ei, pasiunea ei de care a zis că nu vrea să se despartă niciodată. Ce frumos!!

BeFunky_null_3dcx.jpg

BeFunky_null_3xcs.jpg

Gata lucrarea, hop şi noi, marii critici de artă, Gina şi Alex :))

BeFunky_IMG_3392.jpg

I-am dat nota 10.

Ne-am pozat, ne-am distrat, am râs…

BeFunky_IMG_3403.jpg

xzsxz

BeFunky_IMG_3262.jpg

A fost o zi perfectă, pe care am petrecut-o cu oameni frumoşi care te inspiră şi te fac să devii mai bun.

Mi-am testat şi calităţile de pictoriţă şi zic că mi-a ieşit bine, pentru cineva care n-a mai pictat din clasa a 5-a…cred! :)).

foto (22)

BeFunky_IMG_3290.jpg

BeFunky_IMG_3317.jpg

Greu mai găseşti oameni cu pasiuni, care să renunţe la o munca plicticoasă, de birou, urmându-şi visul no matter what. Moreli a făcut-o, a avut curaj. Şi se simte mult mai împlinită şi fericită. Şi noi cu ea :)!

PS: Voi ce pasiuni ascunse aveţi? Aveţi persoane care vă inspiră? Aştept să-mi scrieţi. Pe principiul (:

inspire

PS1: Acum citesc o carte foarte faină, pe care o mega recomand: “Liniştea vorbeşte” de Eckhart Tolle.

Have an awesome and inspirational Sunday!

2 thoughts on “iNSPIRE & be iNSPIRED

Leave a Reply

