Home workout

Neaţa fetelor!

Ne începem ziua cu un set de exerciţii: pentru braţe, abdomen, fund, picioare. Mai mult de 30 de minute nu o să ne ia. Fiecărei grupă de muşchi îi vom da aprox 8 min. Cu puţină concentrare şi motivaţie, o să reuşim, în timp, să ne facem un obicei din asta şi să o facem automat. Ştii vorba aia: începutul e mai greu!

1321565894143_2618803_large

# Nu am fost înnebunită niciodată să merg la o sală de fitness. Poate pentru că am fost tot timpul slabă şi n-am avut nevoie. Aşa gândeam atunci. Mai ales că de mică, am făcut tot felul de sporturi de performanţă, pe care le începeam, apoi mă plictiseam şi mă reprofilam :)). Bine că tenis-ul de câmp m-a ţinut mai mult, vreo 3 ani jumătate.🙂 Ideea e că n-am simţit nevoia niciodată de o extra pregătire, în paralel, una care să mă facă mai puternică. I was like this:

That's me every time

:))

# Ei bine! În ultima perioadă, am lucrat mult cu mine, implicit cu lenea. Şi m-am încărcat cu multă motivaţie, energie şi câteva video-uri pe youtube. Mi-am făcut un program, sunt mai atentă la alimentaţie, consum mai multe legume şi fructe în stare naturală care-mi dau energie şi am un program de somn normal, de la 23:00, în pat. Chiar ajută. Poate pare o prostie, dar un regim de viaţă sănătos aduce cu sine o productivitate ridicată. Aaa, şi nu mai fumez de 2 luni, DELOC🙂. Mens sana in corpore sano.

Am găsit, pe net, o listă foarte drăgălaşă, cu 20 de lucruri pe care ar trebui să le facem pentru a avea o viaţă productivă, e universal valabilă :)!!

healthy-lifestyle

# Să revenim la exerciţii. După o încălzire de aprox. 10 minute, preţ de 2 melodii, îmi încălzesc muşchii şi mă dezmorţesc. După asta, deschid Youtube şi dau de antrenorul ăsta filmat cu o camera vga , din anii 90 :)), este împreună de o fată şi un băiat, toţi îmbrăcaţi foarte vintage, cu body-uri din lycra :)). Am mai studiat şi alţi antrenori, dar el are un program destul de easy şi în acelaşi timp greu. Exerciţiile lui îţi provoacă nişte încordări de muuuuşchi… şi dacă te ţii de ele, se văd rezultate, chiar după o săptămână. Cel puţin, aşa a fost în cazul meu.🙂 Le recomand 100%!

# Cu un nivel de greutate mai ridicat, e următorul video, o tipă Emilia Mezei, care e filmată pe malul unui râu :)), cu aceleaşi body-uri luate peste pantalonaşii până la genunchi, clasic, aerobic românesc dar greuţ :D:

# 8 min buns workout. Astea-s următoarele grupe de muşchi pe care le lucrez. Deschid video-ul cu tânărul antrenor american şi încep hotărâtă să-mi lucrez fesierii. :)) Sună dubios, dar după ce faci exerciţiile astea, cel puţin după primele dăţi, ai o febră musculară, pfff….dar sunt foarte eficiente. Mi-am mai mărit niţel masa musculară şi în zona asta şi ma simt mai bine… odată cu asta şi self esteemul creşte!🙂

# De la Emilia Mezei, avem niştee exerciţii atââât de greleee, dar dacă reuşeşti să treci de primele zile, eşti pe drumul cel bun. După 2 săptămâni te poţi lăuda cu un şezut destul de ferm :)…şi creşte pe zi ce trece😀. O spun din propria experienţă. De o lună am reluat aceste exerciţii şi mă simt excelent.

# Urmează seria pentru braţe. Tot Emilia, are un pachet de exerciţii foaaarte utile, cu o eficienţă mare. Nu sunt atât de grele, dar cu cât le faci mai corect, cu atât muşchiul tău se face mai puternic. Se poate face şi cu gantere, dar e mult mai greu…

# Ultimele exerciţii sunt cele pentru picioare. Pe astea nu le fac întotdeauna, pentru că nu-mi plac picioarele foarte muşchiuloase, ci să fie definite plăcut.🙂

# Ca piese de motivare, de băgat în stare şi de energie, cele ce urmează. La mine funcţionează :D:

PS: Uneori mă ajută mult să-i aud pe cei de sus, e mai motivant şi nu te laşi! Funcţionează, mai ales dacă eşti la început. După ce ai trecut de primul prag, deja ştii exerciţiile şi asculţi ce muzică vrei şi cea care te motivează!

Şi câteva alte tips-uri pe care vi le împărtăşesc, din propria experienţă:

# nu mănânc nimic după 8, sau încerc să nu mănânc nimic după 8! Sună mai real… :))

images

Haha. Lăsând gluma la o parte, de multe ori mi se întâmplă, seara, pe la 22:00 aşa, să mă ia o foameeee :))…dar o potolesc fie cu apă, fie cu un iaurt sau fructe.

# Dacă adaugi exerciţiilor şi un alergat, prin parc, seara… ar fi ideal!

# Ceea ce contează ceeeel mai mult când mă apuc de exerciţii, e concentrarea. Dacă eşti concentrat pe ceea ce faci, pe muşchii pe care-i lucrezi şi rămâi aşa până la finalul antrenamentului, înseamnă că efortul nu a fost în zadar, iar corpul o să te răsplătească cu nişte rezultate de milioane, în mai puţin timp decât ai fi crezut!!!🙂

5965211_700b

Hai gata cu vorbăria. Mă duc să-mi fac exerciţiile! Dacă te-am convins, hai să le facem împreună şi după vorbim despre rezultate.🙂 Aaaa…după primul antrenament, fă-ţi o poză. Peste 2 săptămâni în care ai făcut exerciţiile, fă-ţi o altă poză şi o sa vezi diferenţa. Let’s do this!

Lets-Do-This

PS: Voi cum preferaţi? Sală sau acasă? Aştept să-mi scrieţi şi voi din experienţa voastră, aşa învăţăm unii de la alţii!

Mersi de atenţie şi work out! O să revin cu poze before and after…😀

Keep up your good energy and your happiness!!! Vă puuuup

6 thoughts on “Home workout

  1. parerea mea e sa nu te legi la cap daca nu te doare, daca ti-ai fixat acest stil de viata de ani de zile si incerci sa ti-l schimbi prin exercitii fizice, iti consumi energia, o sa mananci mai mult si o sa te îngrași😛
    Eu recomand sporturile în aer liber🙂

    • sa stii ca nu i un chin pentru mine sa fac exercitii din-astea :)!! si da, intr-adevar, sporturile in aer liber sunt mult mai bune..tocmai pentru ca sunt facute afara, la aer :))!! mersi de sfat tho😛

  2. haha, văd că nu-s the only one care se mișcă după tipul ăsta și videourile lui de o mie de ani…oldies but goldies!!:D I must confess: tot mereu când pui poze în pantaloni scurți te studiez și nu ai gram de celulită! mi se pare că poți îmbrăca orice, me jealous ;))

    • :))) Am si eu putina daca strangi..stii cum e, portocala isi face aparitia! Daaar, cred ca din cauza ca sunt slaba si nu prea manc gras. Oricum, cel mai bine e sa consumi apa, everydaaay…si salate multe! :*

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s