VINTAGEENA SHOP||ROUND3||TEASER

Salutare gagici şi gagii😀 :))!!

Ne apropiem cu paşi repezi, de cea de a 3-a sesiune VINTAGEENA SHOP (dacă nu ştii despre ce este vorba, click aici).

Luni, aşa cum v-am obişnuit, vom lansa alte hăinuţe, fooooaaarte tari, aşa că stai pe faza cea mai lungă :)), că se-ntâmplă repede când vine vorba de haine tari! So, nu m-am putut abţine să nu postez un mic preview, la una din hainele care vor fi disponibile de luni, aici, sau poate în altă parte (da da, m-am gândit să mă mut undeva unde să fie mai practic, să nu dai scroll până înnebuneşti, aşa că…vedem:) ).

NOW, look at thiiiis ->>>>

nextround

Deci, luni, pe la 21:00, vom da drumul rundei a 3-a de VINTAGEENA SHOP, cu poze poveste aşa cum v-am obişnuit, făcute de Alex Benga (follow him on insta too). Stay tuned and share my thang!! Thaaanks. Have a nice day!

PS: Sper ca mâine, să reuşesc să-mi fac schimbarea 3000, la păr!! Revin cu detalii yup yup😀

MOTTO OF THE DAY:

Stay happy, focused aaand…

BeFunky_Untitled-2.jpg

8 thoughts on “VINTAGEENA SHOP||ROUND3||TEASER

Leave a Reply

