VIATA PE PLATFORME

Untitled-1

1. Imi place, in ultima perioada, sa port pantofi cu platforme. E diferit. Cred ca trec printr-o perioada de maturizare a stilului (bineinteles ca asta nu inseamna ca nu mai iubesc vans-urile, conversii, dr. Martens sau jordan-urile :D). Daaar, imi place sentimentul pe care mi-l ofera un pantof cu platforma, parca am alte asteptari de la mine, ma iau mai in serios!🙂

001 (17)

Acum, imaginati-va cele doua situatii: un outfit cu pantofi cu talpa joasa si un alt outfit cu pantofi cu platforma. Pe bune, in care te simti mai hotarata, mai feminina si mai plina de incredere?…nici nu are rost sa zic, deja gandim la unison😀. Desi, daca ma intrebai acum 1 an, spuneam un “nu” hotarat :))!

Ca sa intelegeti mai bine unde vreau sa ajung… in ultimii ani, dupa ce am terminat facultatea, am avut doar joburi prin televiziune, producator tv, realizand emisiuni pentru Euforia TV.  Dupa cum stiti sau nu, cei din productie sunt oamenii care centreaza, si dau cu capul, adica fac de toate. E alergatura multa si pentru asta mi-am format un stil funky sport, neaparat o pereche de converse, cu baggy jeans, maieu taiat si accesorii= perfect! Ei bine, in ultima perioada, incepand niste proiecte fashion, mi-am permis sa port, mai des, high heels. Si-mi place! E chiar tare! Merita incercat..probabil multe dintre fashionistele care ma urmaresc au trecut de faza asta, dar niciodata nu e prea tarziu. Cred ca ar trebui sa investesc, pe viitor, mai mult, in colectia mea de pantofi cu platforma…preferabil Jeffrey Campbell, sunt pe genul meeeu! Siteul asta cam ruleaza: http://www.solestruck.com/ !!!

Jeffrey-Campbell-shoes-Cantu-Wide-Heel-(Clear-Blue-Vinyl)-010604Jeffrey-Campbell-shoes-Wolf-(Black-Distressed)-010604Jeffrey-Campbell-shoes-Pointe-(Dark-Red-Patent)-010604Jeffrey-Campbell-shoes-Exeter-(Black-Distressed-Black)-010604

Untitled-2

Inca odata, never say never s-a dovedit a fi adevarata! Asa cum, la 14 ani, Livia, o prietena din copilarie, mi-a dat rimelul si mi-a zis:”Hai, da-te si tu cu rimel!”. Iar eu m-am uitat urat la ea si i-am raspuns: “Cred ca glumesti. Eu nu o sa ma machiez niciodata!” :)). Da stiu, cum sa zic asta?!…deh, eram sportiva… pe alt film.  “Never say never” is the attitude!!!

Tu cum te simti cel mai bine: pe tocuri sau in pantofi cu talpa joasa? Astept sa-mi scrieti😀. Eu o sa va arat prin cateva poze, cum ma simt pe tocuri, cred ca fata mea spune totul:

colaj1

PS: ZARA BOOTS luv them

OUTFITURILE LE GASITI IN VINTAGEENA SHOP😛

2. Ca tot veni vorba despre platforme, m-am gandit ca ar fi tare sa stiti pe unde am conturi, ce platforme de socializare/fashion imi plac si cum ma puteti gasi. Sunt destul de activa pe urmatoarele platforme:

instagram

In topul preferintelor mele, INSTAGRAM e pe locul 1. E simplu, rapid, usor de folosit, o adevarata sursa de inspiratie! Plus ca e un album de poze, atat de practic si adaptat vremurilor noastre. Brici😀. Daca pe vremuri eram cu albume de photo dupa noi, acum suntem cu instagram, and it’s kinda cool! Ma puteti gasi aici: http://instagram.com/ginavadana. Postez despre absolut orice, de la outfit-uri, selfies, arta culinara :)) (de care e responsabil Alex Benga, si pe el il gasiti aici: http://instagram.com/benga610, el e master chef in bucatarie :)), fata de mine!), peisaje, locuri tari prin care ma plimb, oameni la fel de tari si alte cate nebunii. Follow me!

Aaaa, by the way, stiti de nebunia asta, INSTACUBE, rama digitala INSTAGRAM? Eu chiar vreau sa mi-o achizitionez. E fff buna la casa omului, in anul 2013😀. Check this out:

http://www.kickstarter.com/projects/1084349160/instacube-a-living-canvas-for-your-instagram-photo?ref=live

facebook-logo-reversed

Ocupa locul 2. E la fel de bun ca si instagram, poate mai bun, daca ne referim la trafic. Cel putin in Romania, Facebook e mai folosit ca Instagram, dar am observat in ultima perioada, foarte multi isi deschid conturi pe Instagram si asta-i bine. Oricum ar fi, daca Facebook, n-ar fi, nimic n-ar fi :))! Glumesc, dar probabil e una dintre cele mai renumite platforme, cu un numar imens de utilizatori, peste 1 miliard de oameni! E bun pentru promovare, foarte bun.😀 Pe facebook, ma gasesti aici: https://www.facebook.com/ginavadana.

tumblr-logo

Il folosesc pentru a posta poze tari, si de-ale mele, si de pe platforma tumblr, de pe net, tot ce-mi place mie. E fain pentru inspiratie. Ma gasesti aici: http://ginavadana.tumblr.com/.

lookbook-logo

Postezi tinute si primesti in loc de like, hype. Pe lookbook, sunt foarte multi oameni pasionati de moda, de outfit-uri, de fotografie, de frumos in general. Abia, mi-am reluat activitatea pe lookbook si m-a prins iar. Ma gasiti aici: http://lookbook.nu/ginavadana.

Geena’s gallery

FOLLOW+   

Sa-mi dati follow, I’ll follow you back! Thanks for your attention! Have a nice day gurls😀

2 thoughts on “VIATA PE PLATFORME

  1. Si pe mine m-a prins asta cu pantofii, acum caut sa-mi cumpar unii clasici, vazusem prin H&M, dar atunci eram: dada, mai bine cumpar vansi!

Leave a Reply

