LIVE YOUR DREAMS

Hello gurls and guys :D!

Ieri, dupa cum stiti, am dat drumul magazinului online, VINTAGEENA SHOP, un blog sale, cu hainute particulare pe care le-am adunat de-a lungul timpului, de prin diverse locuri. Ma bucur ca multe dintre voi, ati inteles despre ce e vorba si ati comandat sau ati apreciat.πŸ™‚

Am de gand sa innoiesc “magazinul” cu hainute in fiecare saptamana, in functie de disponibilitate. Cat mai multe, cu atat mai bine.

O alta chestie pe care am observat-o, inca de dinainte de a da drumul blog-ului, e ca platforma asta nu e a atat de practica, fiind usor enervanta la cat dai scroooll :)). Dar, o sa mi mut probabil magazinul, pe un blog mai flexibil si facut pentru treburi de genu asta. Soon.

Ce vroiam eu sa povestesc in postul asta, e ca, pozele suuuunt magnifice. Alex Benga e chiar foarte talentat. Acum un an, habar n-avea de fotografie, dar la cat l-am stresat sa-mi faca poze, si-a luat rolul in serios. :)) Mersi! Sa-i dati follow, e si pe instagram, go go!!πŸ™‚ De Alexandra, ce sa mai zic si ea e foarte atenta la detalii si are un simt al frumosului dezvoltatπŸ™‚. Mersi Alexandrina. Aici o gasiti!πŸ˜€

Am facut o selectie cu pozele care-mi plac cel mai mult. Take a look si nu uita sa intri pe VINTAGEENA SHOP, sa te uiti la hainute, sa imprastii vorba prin popor si sa ne imprietenim.πŸ˜€ Mersi de atentie!! Sunt mega fericita pentru ca, in ultimele 3 zile, blogul meu e urmarit de un numar mai mare de persoane. Pentru asta, ma simt responsabila, sa am posturi din ce in ce mai bune si-o sa-mi dau silinta, ca-mi place. Odata, cand lucram in televiziune, mi-a zis un batran ca “rabdarea e cea mai importanta, cu ea treci marea, urmata de perseverenta. Cheile succesului”!!! Asa ca, daca ai un vis, investeste in el, nu te lua dupa ce zice lumea, fa ce simti si cel mai important crede in el. La urma urmei, tu esti cea/l care-si planifica viitorul. Deci, tu ce vis ai?!

LIVEYOURDREAMSs

PHOTO CREDIT: URBAN SASKIA

Si ca sa intri in starea asta, te invit sa urmaresti filmuletul de mai jos. E motivationalul ala clasic american, dar merita sa-l vezi, baga in tine nervul ala de a reusi, pentru ca tu stii ca poti. Oricum, ma incita subiectul asta, asa ca o sa-l dezvoltam intr-un nou episod, aici pe blog. Pana una alta, te las sa-l urmaresti. Daca esti la munca, asculta-l cu castile pe urechi.πŸ˜€ Vizionare placuta!

Alte poze reusite, de la primul VINTAGEENA SHOP:

BeFunky_IMG_8003.jpg

BeFunky_null_1.jpg

BeFunky_IMG_8011.jpg

e

03.jpg

BeFunky_IMG_6658.jpg

mehaine.jpg

BeFunky_IMG_7435.jpg

Daca ai un proiect in cap sau vrei sa-ti faci o sedinta photo, cu styling, asa cum il visezi? Da-ne un semn aici, te putem ajuta.

Merci de atentie si spor la treburi! Pana data viitoare, keep your smile and live your dreams.πŸ™‚

Leave a Reply

