A fresh new start

Hello homies!😀

M-am decis să revin pe blog şi de data asta să-mi păstrez o oarecare constanţă.🙂 Fără scuze, cu perseverenţă şi originalitate, iată-mă!

Cu ocazia revenirii în blogosferă, m-am gândit că ar fi drăguţ să schimb puţin şi infăţişarea blogului meu, aşa cum, în casă, simt de multe ori nevoia să dau un refresh şi să mut tot. Mă apucă, gen: Gata, de mâine vreau patul în sufragerie şi divanul în bucătărie :))! Şi-mi place o perioadă, pentru că îmi dă un sentiment fain de nou🙂. Aşa şi cu blogul ăsta, şi cu casa în care m-am mutat dar şi cu brandul de hăinuţe pe care l-am fondat, împreună cu Alex B, la începutul anului.

Aşa că, acum 2 zile, am făcut o nouă şedinţă photo, cu o nouă abordare (mai profi), cu alte idei nebune de la Gina şi Alex B citire, cu echipa de şoc (Lazăr – pe partea video, Alex M – pe partea video şi photo şi Alexandra – styling + prietenă de nădejde)😀 şi cu un tip foarte mişto, model internaţional, Gilbert Costache, care a acceptat invitaţia noastră de a poza cu cele 2 jachete noi nouţe marca YOU, care btw, îi vin foarte bine :D!

Ne-am desfăcut bagajele şi i-am dat bice.

blog5

E vorba aia, socoteala de-acasă, nu se potriveşte cu cea din târg. Am ajuns în parcul Carol, căci aşa ne făcusem filmul, să constatăm că nu e o idee aşa de bună, şi-am început o căutare rapidă de alte locuri draguţe. Mai jos, Alex într-un cadru de poveste :))

BeFunky__MG_7813

Căutarea continuă şi în poza de mai jos… până am găsit locurile perfecte <3:

blog1

Încet încet, am început să pozăm. Suntem foarte mulţumiţi de ce a ieşit, aşa că aruncaţi un ochi la pozele din backstage, pe care le-a făcut Alexandrina si Alex 😀. Mulţumim mulţumim:

blog2

BeFunky_IMG_6282

bloooog

UPDATE: Am făcut două jacheţele, foarte tari, cu imprimeuri animalice, care-s supeeer confortabile şi arată fff bine. Pe lângă asta, am pregătit o mini colecţie, care sper sa se materializeze până la sfârşitul lunii septembrie, cu haine fresh, urban elegant street, casual chic, sportish glam. O să postez câteva poze din backstage, urmând sa postăm pozele oficiale pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/youwearyou?ref=hl.

BeFunky_IMG_6358

Ne place mult ce a ieşit!! Gilbert e un model care ştie ce face, se vede că are experienţă şi lipici la cameră. Ne-a plăcut să lucrăm cu el şi o să-l mai vedeţi prin zonă🙂. Pentru a vedea pozele oficiale şi jachetele noi, intraţi pe pagina noastră oficială de facebook şi staţi cu ochii pe noi, cât de curând le vom posta😀.

Şi pe partea video, o să revenim cu un filmuleţ tare tare. Lucrăm la el :>.

Aaa, şi pe lângă prezentarea propriu-zisă a hăinuţelor, ne-am gândit la nişte pastiluţe funny cu şi despre YOU, cu invitaţi şi alte nebunii. Stay tunat şi o să afli.

BeFunky_IMG_6355

O chestie importantă pe care vreau să o zic despre brandul nostru, e că noi nu ne ocupăm doar de a face hăinuţe şi atât. Am început să asigurăm video-uri, poze, styling şi altor persoane. Dacă ne vreţi pentru proiectele voastre, da-ţi-ne un mesaj aici

Evident că dacă e vorba de poze, hop şi eu. M-am tras în câteva cadre pentru că mi-a plăcut ţinuta uber lejeră de vara pe care mi-am ales-o pentru acest shooting backstage😀 :

BeFunky_null_3

BeFunky__MG_7867.jpg

BeFunky__MG_7870

mepampam

Am purtat: Vintage Maxi Dress

Accesorize Brimmed Hat

H&M Sneakers

H&M Accesories

Iubesc pălăriileeee, aş purta în fiecare zi câte o pălărie diferită, în diverse culori. Le recomand fashionistelor!!!

Mi-a trecut rozul, parcă m-aş tunde scurt, m-aş vopsi, m-aş schimba dacă tot e perioada schimbărilor…dar asta într-un alt post :D!!! Mulţam de atenţie şi hai cu treabaaa!! Împrăştiaţi vorba despre YOU, că are muuult potenţial.

7 thoughts on “A fresh new start

  1. Hello,

    I’m Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That’s why I’d like to invite you to WhaIWear.com. With 900.000 page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we’re still growing, so it’s perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click http://www.whatiwear.com to get started.

    See you soon,
    Valencia
    Community manager

Leave a Reply

