HAI CU GIVEAWAYOU!

7 6 5 4 3 2 1… hype up your the new video by Y O U!

Cred că deja ştie multă lume cine e Y O U. Daca nu, vă lămuresc eu. Ei bine, Y O U este un personaj care a luat fiinţă în 2013, pe la jumătatea lunii ianuarie. Este, dincolo de asta, un adevărat concept fashionistic. Totul a început la început de an bineînţeles, că aşa încep lucrurile, la început :)). Bun, după cum ziceam, eram cu Alex şi discutam despre afaceri şi cum discutam noi aşa, am luat-o pe toate părţile de-am ajuns să facem caterincă de “you“, prin you referindu mă la clasicul deget îndreptat către ceva, gen😀. Din caterincă, am dat-o în seriozitate, desene şi logo. Şi-uit-aşa arată! PS: La prima vedere, când te uiţi la logo, e ca şi cum ai vedea o faţă cu un nas mare şi negru :)). Right!?😀

LOGO

Ei bine, am făcut o mică introducere la ceea ce urmează să vă povestesc. De vreo 2 episoade încoace, ne-am extins aria vestimentară, şi pe lângă colanţii deja cunoscuţi, am dat drumul unei fustiţe, cu talie înaltă, cu volane, foarte fresh care se potriveşte la fix cu un maieu mai scurt sau cu o bustieră neagră❤. Urmează să facem mai multe modele de fustiţe cu talie înaltă, din materiale diferite în nişte culorri ff tari.

IMG_872ss2

De asemenea, am mai făcut şi un top cu imprimeu de şah. E un top tăiat aka crop top, e din bumbăcel, numai bun de vară. M-am grăbit să-l lansez acum ca e cam frigut, dar e fresh să-l porţi, chiar şi pe timpul ăsta, un top cu un sacou pe deasupra şi o pereche de pantaloni din piele, talie înaltă. Coool!

42dda1a888a611e28fa722000a1fbcea_7

Anywayz, să revenim la episodul 6 şi la cea mai tare chestie evă, jacheta din satin. Îmi place mult cum a ieşit, e uşor lărguţă, foaaarte elegantă dar în acelaşi timp, foarteee swag, merge cu o rochie beige şi cu o pereche de pantofi beige cu toc stiletto, cu o pereche de ochelari retro, o pălărie pe măsură şi that’s it!

5f498bcc970111e2a74822000a9e2993_7

Ultimul video şi cel mai drag mie, vine cu un giveaway…primul concurs organizat de noi. Tot ce trebuie să faci este să dai share/like la video nambar 7 şi să răspunzi la întrebarea: “În ce episod apare pentru prima dată faţa Y O U?”. Concursul e valabil până la 9 aprilie.

În video-ul 7, am lansat o altă jachetă care e făcută dintr-un fâş Moncler, de-un albastru electric, fresh, de primăvară, easy to handle. Urmează să lansăm tot felul de nebunii, aşa că stay tuneeed…

IMG_6786

Încă o chestie, toaaate produsele pe care le facem sunt în ediţie limitată!! So stay calm and hurry up :))

Mi-au plăcut dintotdeauna pantalonii, fustele cu talie înaltă şi pentru asta, o să fie şi o serie de hăinuţe pentru iubitoarele de gen…:D.

PS: După cum aţi văzut în ultimul video, Y O U este un personaj foarte funny…o să-l mai vedeţi de acum încolo!

Mersiiii pentru aprecieri, distribuiri şi toate cele bune! Până data viitoare, înscrieţi-vă la concurs şi puteţi câştiga o pereche de colanţi dungaţi :D!

foto (6)

Leave a Reply

