IT´S TIME TO “BE DIFFERENT”!

HYPE UP YOUR DAY WITH DIFFERENT CLOTHES!

Avem un nou video, noi colanţi gata să fie luaţi de pe rafturile noastre, avem o echipă micuţă care se măreşte pe zi ce trece, avem multe idei, avem un feedback extrem de bun, (aproape) avem un brand înregistrat şi un site în construcţie, ce să mai… avem speranţa că o să fie un an diferit cu multe hăinuţe fresh, pentru toata lumia :>!

Sunt bucuroasă că pot să-mi exprim bucuria aici, că pot să vă povestesc ce implică un astfel de business şi mai ales, că vă pot face părtaşi la munca noastră. Vorbesc la plural pentru că, evident, în spatele oricărui produs de orice fel, se află mai multă lume. În cazul de faţă, unul din oamenii mei de bază este Alex Benga, un băiat extrem de talentat, cu foarte multă viziune, un băiat alaturi de care brainstorming-urile sunt o plăcere creativa :)! Thumbs up pentru Benga, o sa auziţi multe despre el, cât de curând :D!!

Alex Mihailescu este “filmatograful” aşa cum îmi place mie să-i zic de pe vremea când munceam împreună, cu drag şi spor, pentru una din televiziunile naţionale. Whatever, ideea e că, Alex e un tip realist, nu era foarte pasionat de fashionisme şi stuff like that, daaaar, de când am început acest proiect, s-a prins de treabă, “munceşte” la idei cu foarte multă pricepere şi filmează şi mai şi😀. Mulţumim Aleeeex! Eşti tare🙂

Ca să nu mai zic că atunci când ne întalnim toţi 3, iese o comedie de zile mari + se pun pe foaie viitoarele concepte în vederea promovării noilor produse vestimentare :>. O să filmez odată o şedinţă şi o să postez, ca să fie treaba treabă :))!

Buuuun… pentru primul video, am lucrat doar cu Alex şi Alex, bineînteles, în colaborare cu EscapeStar Jeans şi a ieşit un produs nou pe piaţă, cu un concept diferit. La al doilea video, multe din persoanele care mă urmăresc au aflat ce şi cum, drept urmare am început să contactez diverse persoane. M-am oprit la Ema Uta, un make up artist, artist pe bune. E mega creativă şi sigur ar putea să se muleze după fiecare faţă din lume, făcând o artă pe fiecare din ele😀. Şi mie mi-a tras o faţăăă :)) Mersi Emaaa!!

Ei bine, am ajuns la cel de-al 3-lea video, unde am colaborat şi cu alte persoane foarte drăgălaşe. Andra Iordan este “modeala” care a acceptat să apară în episodul 3 şi care arată foooarte bine în colanţii cu print de girafă😀. Rocsana SD, o profesionistă desăvârşită, este make-up artista care ne-a tras un machiaj de modele, care s-a potrivit perfect cu frezele asigurate de Dan Gina şi implicit cu ţinutele alese pentru videoshoot. Mulţuuuuumesc feteloor!

Ca să fie toată treaba completă, Urban Iceberg ne-a asigurat swag-ul cu încălţări şi accesorii de pus pe cap. Vizitaţi site-ul lor şi staţi pe fază, că au multe chestii tari + concursuri.

Cu toată treaba organizată, mai lipsea un singur lucru, locaţiaaaa. Dar am rezolvat-o rapid pentru că am eu pilele mele :)) şiii am aterizat într-un pub foarte vintage Lucky 13, care se află pe strada Alexandru Donici, un pub care se anunţă a fi unul din cele mai tari din Bucureşti. Urmează să facem nişte lucruri mai big acolo, dar vă ţin la curent mare :))

Buuuuun. Şi că tot veni vorba de videoshoot, vreau să vă arăt nişte pozici şmecheroase cu mine şi Andra, în colanţii minunaţi “BE DIFFERENT”. Aaaa, înainte de asta trebuie să spun ceva. Am primit nişte remarci cum că aş fi avut ca inspiraţie renumitul brand care produce colanţi mega şmecheri, BlackMilk Clothing. Suuunt o mega fană a acestor imprimeuri tari, daaar ceea ce facem noi sau ceea ce urmează să facem, n-are nici în clin, nici în mâneca, cu ceea ce produce brand-ul australian. Oricum, ideea e că îmi doresc să fac leggings cât mai coloraţi şi veseli aşa cum sunt eu!!! PS: Când o să mă fac mare, o să-mi iau o imprimerie pentru orice tip de material şi o să-mi pot face cele mai trăznite imprimeuri. :))

Gata! Acum pozele:

_MG_1118ffdsd_MG_1135frdfataspate_MG_1237_MG_1228dsfd _MG_1243dsc

spatefata

Şper că vă plac colanţii şi vă aştept cu aprecieri, păreri, sugestii sau tot ce vă trece prin cap :)! Acum vă poftesc să urmăriţi şi video-ul, la care am lucrat cu plăcere şi mi se pare ca până acum, e cam cel mai tare😀. Oricum, în timp, voi face ceva mai mult decât un simplu videoclip de prezentare, hihi can’t waiiit!!!

Gata! Cam atât pe ziua de azi. Mulţumesc pentru atenţie şi spor la cumpărături :>!!!

5 thoughts on “IT´S TIME TO “BE DIFFERENT”!

  1. Buna! Imi poti spune,te rog,cum pot lua legatura cu ema uta (in afara de facebook,pt ca deja am incercat acolo si nu raspunde la mesaje pt viitoare programari la make up)..merci:*

Leave a Reply

