“LOVE ME IF YOU DARE” LEGGINGS FOR SALE

Hype up your day with some another pair of leggings!🙂

De mică, am fost pasionată de benzi desenate şi de….de haine, bineînţeles. Perfeeect! Am fost la magazinul de materiale şi printre o groază de modele, imprimeuri de tot felul, am dat de acesta, şi-am zis: “Ăstaaa e!”. Am fost la fabrică, (thanks EscapeStar Jeans), şi-am început facerea colantului. Şi uite aşa, încep, cu paşi înceţi dar siguri, să mai lansez un produs care-mi place foarteee mult. Colantul e dintr-un material uşor, o combinaţie de bumbac cu elastan, cu un imprimeu unic pe piaţă sau cel puţin, eu n-am mai văzut, fiind fană colanţi de când am purtat prima pereche, la grădiniţă😀. Mărimile disponibile sunt S, M şi L.

Trebuie să precizez ceva. Încă nu am un site oficial pe care să-mi pun produsele, el e în curs de facere, de găsit un nume de brand şi toate cele serioase. Până una alta, ne găsim pe pagina mea de facebook, unde puteţi să-mi trimiteţi mesajele voastre, păreri, sugestii, critici şi toate cele, mă bucură feed-back-ul.🙂

O să postez şi video-uaşul pe care l-am făcut în colaborare cu Ema Uta (îi supeeer mulţumesc că mi-a tras un makeee-uup bestial😀, şi ce buzee <3), Alex Benga şi Alexandru Mihăilescu. Mersiii guys!😀 Aşaaa, acum că am făcut mulţumirile de rigoare, să revin la video. Dar mai bine dă un play şi vorbim după…😀


So, “LOVE ME IF YOU DARE”, disponibili disponibili şi fresh fresh! O să pun şi câteva poze, să vezi mai bine colanţii, suuuunt foarte tari, mie-mi plac mult.

_MG_0851fatajj

_MG_0834f_MG_0833

_MG_0843_MG_087443_MG_09384_MG_0836_MG_0817fdf

“LOVE ME IF YOU DARE”!!! Stai pe fază, că vin multe suprizeee! Mersi de atenţie.

O zi mega făinoasă vă doresc🙂

7 thoughts on ““LOVE ME IF YOU DARE” LEGGINGS FOR SALE

  1. My bad, m-am trezit tarziu! Imi placeau extraordinar de mult astia dar imi plac si cei noi! o sa fac “ala bala portocala” si o sa aleg o pereche si te contactez cat de curand! iuhuu! kiss kiss \:D/ :*

Leave a Reply

