Leggings for sale!

Hype up your day with a cool pair of leggings!

Ce multă vreme a trecut de când n-am mai blog-uit🙂. Bine v-am regăsiiit!!!

Cu ocazia revenirii mele în blogosferă, am un anunţ de făcut: de curând, am început o colaborare cu o fabrică de haine (yeeeey), Escape Star Jeans şi în urma acestei colaborări, se vor “naşte” muuulte hăinuţe cool, pe stilul street casual swag funky fresh, haine pe care doresc de mult timp să le fac.

Sunt o mulţime de haine aproape gata să iasă la iveală!! Până una alta, am o pereche proaspătă de colanţi, din lycra, cu imprimeu army şi accente florale. Fiecare produs va avea propriul nume. În cazul de faţă, colanţii poartă numele de “Make Love Not War Leggings”🙂.

Pentru o prezentare mai puţin clasică, m-am gândit că ar fi tare să fac un material video despre această pereche de leggings, ca să îţi poţi da mai uşor seama de cum se aşează şi cum arată ei de fapt, în diverse combinaţii. Astfeeeel, am făcut acest video-uaş, care-i foarte drăgălaş. Chiar îmi place mult cum a ieşit, motiv pentru care, la fiecare produs nou, o să fac un filmuleţ scurt de prezentare + o surpriză! Acestea fiind spuse, te las să-ţi clăteşti ochii, să dai share şi să duci vorba mai departe! Mersiiii


 

hfjhdj

_MG_0557

njn,n,

_MG_0566

cul

_MG_0608

Pentru comenzi, sugestii, întrebări, propuneri, comenzi speciale, ne auzim pe facebook.

Până una alta, keep your smile and buy some leggings!!

PS: Urmează haine tari pentru băieţi tari!😀

13 thoughts on “Leggings for sale!

  1. Ar fi interesanți și cei cu un imprimeu ce reprezintă un dres (dintr-acela 3/4, până la jumătatea coapsei), iar în partea de sus, să fie colorați intr-un maro precum culoarea pielii… Ce părere ai? Ai purta așa ceva?

Leave a Reply

