Forbes

Hype up your day like a boss!🙂

În urmă cu aprox 3 săptămâni, m-au sunat fetele de la agenția de cool hunting, Antz, Cristina Pop și Lili Misăilă (2 super gagici :D), făcându-mi propunerea de a participa la un sondaj de opinie și anume să fac un top al celor mai cool branduri din lume, pe diferite categorii (lux, non food, media, auto, tehnologie, etc.). Zis și făcut. Mi s-a părut interesantă tema și am început să fac toată schema. Dintre variantele de răspuns, am ales… mai multe variante de răspuns :)). Ce mi s-a părut amuzant, e că trebuia să fac un top al celor mai cool miliardari…a fost greu ce-i drept, dar cu toate astea, Familia regală a României mi se pare cool din principiu. Despre restul, aici puteți citi mai multe🙂

Așaa, să revenim… după ce am completat topul 3000😀, am fost chemată la o ședință photo, bineînțeles. Înainte de asta, am trecut pe la o bună și drăguță prietenă care mi-a făcut make-up-ul mega drăgălaș (mersiii Rocs) și am purces către ședința Forbes.

makeupmakepu

Mi-am ales o ținută care mă mega reprezintă🙂, și anume:

Jeans cu imprimeu army – Outwear

Maieu alb – Zara

Adidași roz din lac – Adidas

Geacă de blugi – Vintage

Accesorii – Vintage

redactia

Am ajuns la locul cu pricina. M-au întâmpinat Ionuț, Marius și Diana, care fac parte din redacția Forbes,  au facut o mică introducere la ceea ce urma să se întâmple și ne-a rugat pe fiecare în parte să scriem pe o foaie albă de hârtie, ce ne trece prin cap. Fără să stau pe gânduri, am scris:

mesaj

Se cam potrivește la țanc cu revenirea în forță a revistei Forbes🙂

Acestea fiind zise, shooting-ul a fost funny, ne-am amuzat copios, mai ales cu distinsul, prea modestul, Silviu Dancu. :))

swagareanu

yeey

hfhffghhf

După o săptămână, a apărut și revistaaa… dacă nu v-ați luat-o, nu e timpul pierdut. Încă mai e la toate chioșcurile de ziare😀

63134_498599276838069_168749714_n

Înainte de a se lansa revista, am fost și la evenimentul de lansare, la Maison 13, un loc foarte cool, unde chiar aș vrea să mă opresc să beau o cafia, e inspiring situația🙂. Câteva poze de la event:

73857_496186820412648_757509687_n386503_496186783745985_1157056036_n599857_496186830412647_531261742_n

Sunt foarte happy că am făcut parte din toată nebunia asta și voi reveni în curând cu mai multe poze de la shooting.

Până data viitoare, citiți Forbes și follow me on Instagram. Revin cu noutăți!!!

Braaaa!!!🙂

3 thoughts on “Forbes

  1. Foarte tare otfitul tau: sapca, adidasii, geaca si in special jeansii :X🙂 Cum ti-ai facut onduleurile alea in pozele de la event, arata prea bine… cum suna onduleurile :))

    • Onduleurile :)), le-am făcut cu ce crezi?? ondulatorul :D!! se poate face și cu placa de întins părul, dar nu-s prea talentată cu asta.. so, cu ondulator e fff ușor de făcut și îți arzi și părul puțin :)), glumesc, dar puțin da! spor la bucle🙂

Leave a Reply

