Buncăr shooting!

Hype up your day with a cool shooting!
Totul a început pe principiul “ce faci azi, hai la shooting!”. Despina Elena, persoana în cauză, don-şoara care, în curând are admiterea la atefe regie (ţinem pumnii Despinozauraaa), aşaaa, m-a cooptat într-un proiecţel de pregătire. Ceea ce trebuia ea să facă = poze; ceea ce trebuia eu să fac = să pozez (like a boss :))). Buuun…am sărit instant din pat şi m-am aruncat în ceva ţoale mai rockish, make-up rapid, nimic elaborat şi am purces la drum.

Am ajuns la buncăr, o minunăţie de loc uitat de pământeni, dar nu şi de artişti. Printre gunoaie, pet-uri, seringi şi alte nebunii, ne-am aşezat în primul cadru. Şi-aşa a început şedinţa de pozare🙂.

Primul cadru – freaky deacky

Timid, Despina noastră îmi spune ce să fac, eu îmi găsesc locul, poziţia, atac obiectivul cu o privire năucitoare, sau cel puţin aşa credeam şi apasă pe buton.

Încet, şi-a dat drumul🙂

Tematica nu a fost aleasă de-acasă, a fost mai degrabă o intrare în atmosferă pentru că locul deja vorbea de la sine. A fost chiar nais🙂.

Şiii următorul cadru a fost pe acest holuleţ plin de mizerii, probabil cu o groază de poveşti la care nu vreau să mă gândesc brrr şi unde am făcut această poză magnifică.😀

Am dat şi de-o fereastră şi bineînţeles că indicaţiile regizorului nu au încetat să apară: Ginaaa, cred că văd cadrul perfect cu tine pe fereastra aia!

Am găurit peretele de 2 ori, prima dată cu puterea fizică şi-a doua oară cu cea a minţii (cea de jos) :))

Şi la final m-am enervat şi am daaaaat

Am prăfuit puţin echipamentul! :))

Cam asta a fost cu vizionarea. Se pare că ce trebuia să fie un proiect experimental, s-a transformat într-un şuting nebun. Merci de atenţie şi spor la poze!!! Ciaoo🙂

21 thoughts on “Buncăr shooting!

    • hey alexa! tricoul l-am primit cadou :X, dar iti pot spune ca e d la hashenem😀, nu stiu daca mai gasesti acum dar poti sa faci o razie prin magazine, poate ai noroc!🙂

Leave a Reply

