Undress your dress!

Hype up your day with fringes!

Rockia cu franjuri! O super iubesc, am fost deja cu ea la un eveniment, e chiar cool. Ai nevoie de o rochie lungă, simplă, din bumbac de preferat, pentru ca franjurii să-ţi iasă bine + un foarfece şi o mână dibace.🙂

E foarte uşor de tăiat nişte franjuri, daaaar totuşi am făcut un colaj cu poze prin care explic exact ce şi cum.Iacătă!

Rochia era oribilă dar am revigorat-o şi a ieşit o coolăciune pe care o poţi purta ori cu pantaloni scurţi, ori cu fuste scurte sau lungi, ori cu o pereche de colanţi de piele, ba chiar la mare, cu un costum pretty de baie.

Eu am purtat-o cu o fustă strâmtă şi neagră de la h&m şi cu bocancii ultramegajme’ Dr. Martens (vezi poze mai jos puse :))

Mare veselie mare de la o simplă rockie cu franjuuuuri, hihihi!!! Deci, trebuie să ai o rochie de-asta acasă şi dacă n-ai, să-ţi faci. Spor la tăiat!🙂

4 thoughts on “Undress your dress!

  1. Mă buuucur tare mult! Şi eu am fost mega încântată după ce am pus-o pe mine prim dată, eram like “iooooi c rochie mi-am tras” :))! te pup şi spor la treabă😀

Leave a Reply

