Kittycat!

Hype up your day with a new home + bonus a lil kittycat!

În urmă cu o săptămână, m-am decis să mă mut. Simplu! Am primit un mesaj de la o prietenă de-a mea cum că îşi caută o colegă serioasă şi devreme acasă. Mi-am zis, “perfeeect, sunt exact ce caută ea” :)). M-am dus la interviu, am făcut turul în casa cu pricina, m-am entuziasmat să aud că am trecut castingul şi am bătut palma să fiu noua ei colegă. Bucurie maximă!🙂

Se zice-o vorbă, schimbi locu’, schimbi norocu’! E tare din când în când să faci câte o schimbare şi cel mai important cred că e atunci când simţi că e in regulă să faci schimbarea aia. Şi-am simţit-o frate, fo’real!

Şi ştii ce e mai tare? Faptul că am nu o colegă, ci două. Şi-anumeeee, v-o introduc în scenă pe nimeni alta, prea flocoşenia, super pisicul 3000, british shorthair, Laaaali Pisiicaaa Moooov (are şi pagină de facebook, aşă că săriţi cu like-ul precum sare ea după muşte :)).

Aşa m-a întâmpinat :))

După, am început să o descopăr

update: “chiar n-am chef azi… degeaba te schimonoseşti în faţa mea”

Deja mi-e super drag de ea, de colegă-mea şi de noua căsuţă! La cât e de drăgălaşă, o să postez în fiecare zi despre ea… glumesc, dar de 2 ori pe săptămână, tot o voi face :))! Numai bine🙂

5 thoughts on “Kittycat!

  1. O schimbare-i sanatoasa, si acest “super pisicul 3000” va avea grija sa zambesti in fiecare zi…

  2. Eu stiu cum este, am avut 3 catei, pisici destule, soparle, pesti… Si de vro` 2 ani am un mic fraier care ma face sa zambesc in fiecare zi….

Leave a Reply

