Petrecăreală!!!

Hype up your day’n’night with “party and bullshit”!

Pfff…ce zile! N-am muncit, dar m-am petrecut în fiecare seară. De vineri până duminică, cu oameni tari, muzică marfă şi uuuun feeling de party de zici că n-am mai ieşit de ani de zile. Petrecăreaţă mare dom’le!🙂

1 st party @Oscars

@Oscars cu Alexandra Saskia🙂

Mi-am ales o ţinută lejereanu’, cu un tricou cu imprimeu Megadeath cu franjuri, colanţi negri şi tenişi negri, o combinaţie de punk-istă cu rock-eristă. Din păcate nu am imortalizat întreaga ţinută pentru că am început să mă simt atât de bine de la “apa aceea plată cu lămâie” :)), încât nu mă mai interesa mai nimic, doar ringul de dans.

2nd party @Backyard Weekend 2012

sursă photo: Black&White

Atât de tare i-am făcut galerie lu Patrice, care, btw e o persoană atâât de caldă, blajină, carismatică, talentată, încât a vrut să facă o poză cu mine🙂. Like a boss!

sursă photo: Black&White, fetili cu Andrei Lăcătuş

Cu Deea @Backyard Weekend 2012

Pentru curtea din spate, am vrut ceva comod, all black cu vedere la sutienul animal print. Ceva accesorii şi un make-up intens.

@Backyard Weekend 2012 cu Sinziana Maria Iacob

A fost foarte tare atmosfera în prima zi de Backyard. Am băut, am socializat, m-am bucurat de oameni, muzică şi piscină…de la distanţă aşa.😉

3rd party hardyyy

@Backyard Weekend 2012, day 2

Şi după cum ziceam mai sus, e tare din când in când să tragi aşa câte o beţie, înconjurat de prieteni şi muzică bună!!

O mică poveste:

Apropo de beţie, peripeţii and stuff like that. Într-una din zile, săptămâna trecută, pe la 3 dimineaţa, m-am gândit că e vremea să plec acasă, de la un party ok-uţ. Deja se impuţinase lumea, mi se luase de petreceri şiiii m-am dus spre casă. Am luat un taxi, evident. Pe drum, mi s-a părut puţin dubios “d-nul taximetru” (aşa le zic), un domn corpolent, la vreo 4zeci şi ceva, care vorbea aşa ca un şmecheraş, ceea ce nu mă miră dar mă aşteptam să nimeresc şi eu unul mai prietenos în seara cu pricina.

Mă rog, ajung în zona Dristorului şi era beznăăă! Se luase lumina, nu la un bloc/două, se luase în tot cartierul. Supeeer! Am ajuns în faţa blocului şi pe lângă faptul că e creapy locul şi cu lumină, d’apăi fără, ca-n filmele cu Scooby Doo. Surpriza a venit din partea d-nului taximetru care mi-a zis că se uită după mine până intru în bloc. Drăguţ da! Şi cum mă îndreptam eu aşa spre bloc, scot cartela de la interfon şi fără să mă gândesc la prea multe, o bag… o mai bag odată, şi-ncă odat’, pfff, până mă prind că dacă nu e curent, nu merge interfonul, simplu! Hahaha, în seara aia, culmea rămăsesem fără credit pe mobil, cheie n-aveam şi de sunat la vecinii mei, majoritatea dintre ei fiind persoane cu peste 40 de ani vechime, nu as fi sunat, sooo am alergat după taximetrist, care oricum mă aştepta şi l-am rugat frumos să-mi dea să sun un prieten. Noroc de taximetrist că a fost foarte de treabă, altfel cred că înnoptam cu câinii :)).

Deci, concluzia zilei/ nopţii, ai grijă, înainte de a pleca de’acasă, să ai tot ce trebe, credit, cheie de la uşa de la intrare, cheie de la uşa de la intrare în bloc şi un prieten pe care să-l suni, în caz că se-ntâmplă ceva.🙂

Anyway, până data viitoare, keep your smile!!!

3 thoughts on “Petrecăreală!!!

  1. Oh God nici nu vreau sa imi imaginez ce ai simtit. I find it creepy cand la 2 noaptea merge cineva in spatele meu pe strada dar sa ma mai si urmareasca un taximetrist pana intru in bloc…

    • simteam asa cum se termina lumea aia roz in care ma simteam d la alcool :)), daaar dupa cum am spus, mai sunt si oameni buni sau poate am avut noroc! cel mai probabil!!

  2. noroc noroc dar panica ce ai avut-o cand ai vazut ca nu se deschide usa nu o mai traiesti a doua oara😀

Leave a Reply

