Albastru de metil!

Hype up your day with methylene blue!

M-am întâlnit cu o foarte bună prietenă de-a mea Deea, la o cafea, să mai discutăm una alta. Fugitiv, mi-a trântit-o pe-asta: “da’ de ce nu încerci tu un albastru de metil pe vârfuri?”. A fost suficient să-mi spună asta, că a doua zi, am fost împreună şi-am cumpărat această substanţă pe care, în mod normal, o foloseşti pentru probleme de sănătate, daaaar este şi un bun colorant.

Buuuun…odată făcută introducerea, să trecem la subiect. Cum să-ţi albăstreşti părul cu albastru de metilen?

Am făcut un photo tutorial despre acest lucru. O să postez mai jos ceva poze de la procesul albăstririi, poate vă vine vreun gând drăguţ să vă coloraţi în cap. Să-ncepem! Avem nevoie de un pahar şi de un flacon de albastru  de metilen (îl găsiţi în orice farmacie, la super preţ :)))

Pui într-un pahar puţină soluţie pe care o dizolvi în apă.

Cu cât pui mai multă soluţie, cu atât o să-ţi iasă un albastru mai închis. Dacă pui puţin, o să-ţi iasă un turquoise, care oricum devine verde după ceva spălări, dar un verde pastel.

Ideea e că albastru ăsta de metil este foarte puternic şi pătează grav. Aşa că aveţi grijă cum îl manevraţi când vă jucaţi cu el. Puneţi-vă mănuşi pentru orice eventualitate. Deea a respectat normele de protecţie a muncii şi recomandă mănuşileee, înainte de orice :)).

Sper că aţi înţeles faza cu mănuşile :)). Odată ce suntem gataaa, o ultimă poză înainte de marea transformare.Pam pam

Pentru a putea da părul mai uşor cu albastru de metil, poţi să iei un tampon de vată şi să-l înmoi în soluţie. Moment imortalizat în imagine, bineînţeles🙂

Aproape pregătită de albăstrire😀

Buun…dacă părul este lung şi tuns drept, împarţi părul în patru. Iei prima şuviţă şi o tamponezi cu soluţie, până când se colorează. Pentru a intra bine în păr şi pentru a pătrunde peste tot, trebuie să tamponezi bine bine. Gen

După ce te-ai dat cu metilul pe păr, trebuie să te usuci ca să se imprime.

După ce s-a uscat, speli părul ca să nu te pătezi dacă te prinde vreo ploaie şiiii părul albastru este gataa.

E foarte şmecheră treaba asta şi sunt super încântată de cum a ieşit. Bine că, în timp, o să se mai ducă din intensitatea culorii dar nu-i panică, poţi să-l bagi din nou în albastru de metil, dar nu exagera pentru că nu-i chiar aşa de sănătos pentru păr.

Cam asta-i! Don’t be blue, get your hair blue instead! Ayeeee

PS: Mersi Deea pentru participare şi colaborare🙂

Mi-am scos pletele albastre pe-afară, la o mică plimbare.

Aaaand , that’s it folks! :))

21 thoughts on “Albastru de metil!

  1. Trebuie sa iti decolorezi parul mai inati? Presupun ca esti vopsita… si de aceea s-a imprimat destul de bine, eu una nu sunt vopsita si cred ca trebuie sa-mi decolorez varfurile, right?

  2. Asa-mi faceam si eu cand eram blonda numai ca mie niciodata nu-mi iesea albastru, ci verde. Acum m-am facut din nou satena, crezi ca am vreo sansa?

  3. Tot blonda sunt si eu dar mai spre cupru :)) ceva corcitura dar mie mi-a iesit verde smarald incercand sa-mi iasa turcoaz :)) . O

  4. si eu m-am facut vara trecuta, si e genial, eu am pus intr-un bol apa, si 2 picaturi de albastru de metil, apoi mi-am scufundat farfurile apoi pana la mijlocul lungimii parului.cu cat lasam mai mult parul in apa cu atat iesea mai inchis, si a iesit ombre.foarte fain. nici macar nu iese culoarea daca te prinde ploaia, nu am avut treaba si nici nu se imprima pe tricoul alb, intr-adevar este parul mai uscat da ce naiba, este doar par:))) dar trebuie sa iti pui manusi, eu am facut fara si eram cu mainile albastre vreo doua zile,abia mi-a iesit.

  5. As vrea sa ma vopsesc si eu in aceasta noanta de blond… Parul tau e vopsit sau e natural? Daca e vopsit poti sa-mi spui si mie ce nuanta si ce vopsea ai folosit ?🙂

Leave a Reply

