Coadă de PIMP aka peşte!

Hype up your day with a braid fishtail!!!

Cu vocea mea de radio (care sună foarte bine de-altfel), spun cam aşa: Nu ştii cum să-ţi faci freza şi deja nu mai ai chef să ieşi din casă? Te enervează faptul că nu ai inspiraţie când vine vorba de părul…din cap? Vrei să ştii să-ţi faci tot felul de coafuri în fiecare zi, fără să apelezi la nu ştiu ce stylist de cartier? Eu am soluţiaaa! Glumesc.

Am făcut o freză care e pe “piaţă” de foooarte mult timp, mai exact de pe timpul când Egiptul era antic (am învăţat la istorie despre asta), şi-anume, celebraaa coadă de peşte, care se numeşte aşa pentru că seamană cu o… evident, coadă de peşte.🙂

Binecunoscuta, Despina Elena, care joacă, joacă şi iar joacă şi la propriu şi la figurat in celebrul episod 7 cudeea, mi-a dat podoaba capilară şi m-a lăsat să-mi fac de cap în capul ei🙂. Buuun…şi pentru că multe dintre prietenele mele şi nu numai, mă întreabă cum se face o coadă de-asta, am încercat să realizez un photo tutorial despre cum se face. E supeeer easy.

And it goes like that!

Iei părul în mâini şi îl împarţi în două. Pac poză

Începusem să împletesc până mi-a venit ideea şmecheră de a poza pas cu pas cum se face, dar procedeul se înţelege.

Buuuun… iei o şuviţă subţire din partea dreaptă, de dedesubt. Pac poză

Şi trage-o pe părul din partea stângă

Aceeaşi poveste şi cu partea stângă. Iei o şuviţă subţire din spate

Şi o tragi peste partea de păr din dreapta

Odată învăţat procedeul, îl repeţi până unde ai păr🙂. Despina a băut ceva ulei de ricin şi îl aaare Doamne ajută, să dea şi la alţii.

Şi-uite-aşa se face această drăgălaşă coadă de pimp, pardon peşte.

Urmează o mini şedinţă foto cu coada lu’ Despina :)). Iată ce-a ieşiiiit!!!

Deci, e foarte tare această codiţă şi e un must pentru această călduroasă vară de 2012. Thumbs up pentru model! Mulţumeeesc Despina🙂

That’s it folks! Sper că a fost util acest post şi până la următorul, să vă ţineţi de el :)!! See ya!

2 thoughts on “Coadă de PIMP aka peşte!

Leave a Reply

