Printuri animalice!

Hype up your day with animal print!

Ce ne mai place animal print-ul! E noua pata de culoare. Ma rog, nu noua, dar a devenit pata de culoare din orice tinuta. Trebuie sa incerci sa folosesti acest print corect si poate sa fie foarte cool chiar si pentru barbati. Eu il recomand, mie-mi place in diverse combinatii, fie imbracaminte, unghii sau accesorii. Scoate animalul din tine si print-eaza-te!!

Go go animal print!

Ceva poze dragute cu imprimeuri animalice

Sapcaaa❤

Poate n-ai nicio idee sa-ti tunezi masina!! :))

Sau nu stii cum sa-ti tunezi unghiile?

Camera cu animal print. Cam dubios. Optez pentru alb imaculat print :)!

Leopard-a serii cu asa make up! :))

Parca e mai buna cafeaua❤

Lasa-te de tigari basic, apuca-te de tigari animal print! :))

Freza, ceva?🙂

Animal Print de baiat!

Si mie imi cam place imprimeul de leopard!

Adu-ti jungla la tine in garderoba, in casa, in masina, peste tot! Bafta!

Deci, iti place au ba?

3 thoughts on “Printuri animalice!

  1. Ha,ha, interesant, mie mi-sa cam dus printu` de pe botoshi… Acum mi-a picat geana pe adidas superstar leopard print, sunt…

Leave a Reply

