Smile please!

Hype up your day with a biiig smile!

Viata mea, mama care ma cearta ca nu mananc, tata care ma intreaba tot timpul “cati bani vrei?”, adunarile cu prietenele mele la un vinutz, munca multa si facuta cu placere, colegii cu care ma contrazic la munca pe niste nimicuri, momentele cand sunt stangace, 9gag, mesajele de pe facebook de la necunoscuti, momentele penibile (gen: nu mai am niciun ban si ma milogesc la jandarmul de la metrou sa ma lase sa intru), cafeaua de dimineata, salata buna si “hranitoare”, toate toalele din lume, energia faina a oamenilor, muzica din ipod, cunoscutii care ma surprind, prietenii care reusesc sa faca ce si-au propus, rasaritul admirat de undeva de suuus, fatza ta zambitoare in oglinda…am toate motivele sa zambesc si daca nu le am, le fac!

Image

Zambetul e molipsitor asa ca, haideti fratilor sa zambim!!!

PS: Te-am prins cu zambetul pe buze?🙂

4 thoughts on “Smile please!

  1. Ma plimb, mult, cu aparatul de fotografiat la gat, si observ un oras aglomerat de zambete (in zilele bune)
    Deci, cine nu zambeste? Mai ales ca afara este atat de frumos.

    P.S.
    M-ai prins cu zambetul pe buze…

    • Ce draguuutz!!! eu zambesc tot timpul..mai ales de cand nu mai am aparat :))…a si mai ales cand sunt suparata! e un mecanism d aparare🙂..so smile ca e tare!

  2. Da, ar fi frumos sa vezi oamenii zambind, intotdeauna, pana fac riduri…
    Dar nu cred ca sunt prea multi ca noi. Oricum voi zambi pentru toti, mai ales ca am monstruletu` langa mine…🙂

Leave a Reply

