Cu totii iubim salata!

Hype up your day with a fresh salad!

Image

Ce mananca toate fetele care vor sa slabeasca, sunt la regim, vor sa manance sanatos sau vor doar sa manance? Raspuns corect: o salata buna, hranitoare, care tine de foame… sau nu.

Image

Dupa o zi luuunga de munca, dupa ce stomacul meu a fost traumatizat, dupa ce am mancat tot felul de prostii, cand ajung acasa, abia astept sa mananc o salata revigoranta cu branza feta, carne de pui, castraveti, rosii, oua fierte, lamaie si fara paine, ca doar tin la dieta. Si cred ca in situatia mea se afla mai multe fetiscane preocupate de fizicul lor.ūüôā Dar oare e adevarat? Te satura o salata?

Drept urmare, am intrebat 10 flacai, despre acest fel “consistent” de mancare. Intrebarea e: “Te satura o salata?”

Ei bine, in ordinea numerelor de pe tricou, iata raspunsurile:

Alex Mov: Nu ma satura o salata. As simti ca mananc degeaba!

Ionut Bunescu: O salata cu paine alba si sa fie consumata doar ca aperitiv…

Florian Bav: Nu ma satur! Sunt un luptator, am nevoie de carne ca sa supravietuiesc, si la propriu si la figurat :))! ¬†O¬†salata nu imi ofera suficiente calorii, mai ales ca eu consum mult¬†si la serviciu si la antrenamente. Plus ca are putina carne si fara carne sunt ca¬†pisica fara soareci…

Anton Sandu: Atata timp cat e si nitzel shunca aruncata de mana cu niste bucati de¬†feta (mare)… merge!

Alexandru Streinu: Nu ma satura si pe deasupra, imi face mai rau foame.

Alex Florescu: De-abia imi deschide simturile…

Cercel Lazar: Daca e cu focaccia, ma satur!

Cretzu:¬†Nu cred ca ma satur, dar daca as sti ca doar aia e¬†de mancare…as manca incet si satzietatea ar veni in 15 min.

* Cretzu ne-a dat si sfaturi de dieta: “Salata fara paine si fara sa¬†combini cu carbohidrati proteinele… te rupe iar foamea. Daca vrei silueta,¬†mananca disociat cat te tzine stomacul¬†cel mai bine, legume cu carne slaba alternativ (dupa ce stii sigur ca mori iar de foame)…apoi legume cu carbohidrati. Orice in combinatie cu legume este binevenit.

Radu Fugarescu: Tocmai am terminat de mancat o salata :))… ma satur doar daca o mananc eu. De exemplu, acum mi-am facut o salata de andive cu dressing de iaurt cu mustar, cornflakes si musli.

Mircea Toma: Ai gasit persoana potrivita. Pe mine chiar ma satura o salata. Ultima pe care am mancat-o a fost o salata de laptuci cu ridiche.

Deci, fetelor, o salata, oricum ar fi ea, oricand e binevenita!! We all love salad!

Image

Cheers!

PS: Cercetarile continua…

2 thoughts on “Cu totii iubim salata!

  1. Daca stiam ca o sa ma citezi mot a mot,mai puneam si eu cateva virgule in text!Asa cum se poate observa… de foame am mai mancat si cateva virgule!
    Pofta buna si voua!

Leave a Reply

