Paste homemade!

Hype up your day with your family!

Vine Pastele… clar trebuie sa fie si fericit, altfel nu se poate. Ai un pic de concediu si pleci acasa cat ai zice peste sau paste, in situatia de fata.

In ultimii ani, asta mi se intampla, sa plec acasa doar de sarbatori pentru ca, doar atunci am timp liber si parintii insista sa ma duc, pe genul “hai mami, ca doar nu vrei sa petreci Pastele singura”.

E o bucurie pentru mine sa ma intorc acasa, acolo unde ma regasesc, acolo unde ii revad pe ai mei, acolo de unde am plecat. Cu masa pusa, curatenia facuta si fata acasa🙂, mama e cea mai fericita.

Povesti, mancare, relaxare. Chiar m-am simtit bine acasa si abia astept sa vina Craciunul!🙂

Mai jos, pozeee de Paste fericit:

1. Fascinati de noul membru al familiei, Maya (cel mai mioritic ciobanesc)❤

Image

2. Relaxare la conac

Image

3.”Ce mare s-a facuuut!! uau :)”

Image

4. Ea e sor’meaa :))Image

5. M-am apucat si de dresaj: “Asa fetita, da labuta”🙂

Image

6. Anul asta n-am facut poze cu niciun fel de oua, in schimb am facut cu “iepurasul” :))

Image

Scurta sederea acasa, dar placuta ca gustul de pasca de ciocolata!!! Voi cum v-ati distrat de Paste?

Leave a Reply

