Hello, darling! Hello, good looking!

1

resize

Înainte de toate, hit the play button, o să fiți surprinși de cât de fresh sună piesa asta, deși e din 1985 (nici nu eram născută :))) și e foarte catchy. Pe mine m-a prins de prima dată când am auzit-o pe nice cream. Filmul de azi e unul vintage, playful și primăvăratic, în perfectă concordanță…cum sună concordanță!! Anyway, ce vroiam să zic e că muzica și outfitul de azi, mă inspiră și mă face să visez la o călătorie cu mașina, doar noi 2, puține bagaje, fără niciun plan, să mergem de nebuni să explorăm pământul ăsta…

Untitled-1

Heeeelllooo, darlings! Wake up!!! Să revenim la oile noastre sau la pantalonii ăștia mega gorgeous pe care i-a găsit Alex (thanks love <3), într-un SH, într-o condiție excelentă, noi nouți, dar cu un croi de prin ’90, cu talie înaltă, lărguți, atât de comfy și cool. Mă gândeam să facem un soi de VINTAGEENA SHOP, again. E păcat să-i port doar eu, și să-i dăm așa de la o fashionistă la alta, să facem o călătorie cu ei și fiecare să-i poarte în stilul caracteristic. It would be nice, noh?! Hihihi <3

Tricouuul Adidas e al lui Alex. L-am luat, l-am tăiat (cu acordul lui :))) și-mi placeee de mor. O să-i tai toate tricourile :)). Sper să nu citească asta…:D

Pozele acestea magnifice le-am făcut în Herăstrău, motiv pentru care ne-am plimbat vreo 3 ore, non stop, prin natură, noi și alți 10.000 de oameni care au fost în parc duminică (dacă ai fost vreodată în orice parc, în week end, cred că știi la ce mă refer). De aia poate că prefer mai degrabă pădurile sau locurile mai ascunse, unde e pace și liniște :). Dacă știți vreun loc desprins din rai, plin de verdeață, copaci și nepopulat, din București sau din împrejurimi, let me know.

This is my Instawow, where u can see the amazing pics that I made in Herăstrău park :P

b

Let’s continue the trip, with the amazing photos made by Alex Benga (I’m so lucky that I found my talented boy <3, here you can like&support his work) and edited by me, with this springish & lovely outfit :>

Recunosc că ăsta e unul din outfiturile în care m-am simțit foarteee bine, e cel mai pe stilul meu. Take a look!!

huyd1ed

huyd3

IMG_3919

IMG_3924

44534

IMG_3989

IMG_3973

IMG_3956

IMG_3890

g

IMG_3899

OUTFIT ITEMS

Flower Power Pants VINTAGE STORE

Jacket ONLY

T-shirt ADIDAS

Watch BABY G

Earrings CLAIRE’S

Aștept cu nerăbdare fashion ilustrațiile făcute de Cristina Codreanu, pe care n-a reușit să le realizeze din lipsă de timp, dar revin cu update-ul de îndată ce-s gata <3

UPDATE

AMAZING! Cristina mi-a făcut o surpriză și m-a desenat cu părul foaaaarte lung, ca o sirenă urbană :))! Me like it a lot, and that s the way I would like my hair to be :D.

Thanks a lot girl <3

10148056_822961237720099_384136060_o 1959070_822961244386765_1241876029_o 10171386_822961234386766_1512631115_o

Până data viitoare, iubește, dăruiește și visează. One love

tumblr_n324hyIf3V1spax0jo1_500

PS: Astăzi mergem la Mirela Fraser să ne alegem hăinuțe pentru o nouă ședință photo. Dar nu orice ședință photo…vă țin la curent cu tot ce urmează să se întâmple, multe lucruri frumoase, cu oameni frumoși!

5 thoughts on “Hello, darling! Hello, good looking!

  1. Un loc f frumos e la mine in curte :) sau, daca nu, poti merge la Palatul Mogosoaia: exista si o terasa mica si o padure mica si mai ales f putini oameni :)

    • Uaaaaa, pai vreau si la tine in curte :))). Glumesc. Mersi de feedback. Stiam de Mogosoaia, acum ca mi ai amintit cred ca o sa facem un roadtrip pana acolo sa facem niste poze tari :D 😋 un abbraccio ❤️❤️❤️

Leave a Reply

